Home

Online borrel

Donderdag 28 mei is het eindelijk weer zover! Normaal organiseren wij dan natuurlijk een heerlijke borrel in Fest. Omdat dit helaas niet kan, wordt de borrel verplaatst naar jouw huis! Doe online mee, en kom weer gezellig in contact met alle andere leden!

Ready to shine?

Op 20 mei organiseert BSKA in samenwerking met YTF (Young Talent Factory) om 10:00 de online Webinar Personal Branding. Zet jezelf hiermee op de kaart! Want hoe presenteer jij jezelf online en offline? Ga aan de slag met je eigen ‘brandstory’ en ontdek wat jou bijzonder maakt en hoe je dat het beste presenteert. Je leert hoe je een goed cv maakt en krijgt tips & tricks voor een goede motivatiebrief of pitch.
Ben jij #READYTOSHINE? Meld je dan nu aan! https://forms.gle/1GknAoQWFLwDekAQ9

Solliciteer uiterlijk 8 mei!

Solliciteer uiterlijk op 8 mei voor een bestuursjaar of een plek in de Raad van Toezicht door je CV en motivatiebrief op te sturen naar sollicitatiecommissie@bska.nl. Houd, indien je solliciteert, vast dinsdag 12 mei (17:30-20:30 uur), woensdag 13 mei (15:30-20:30 uur) en donderdag 14 mei (17:30-20:30 uur) vrij. Dan vinden de sollicitatiegesprekken plaats! Meer informatie vindt je hier 👉 https://www.bska.nl/solliciteer-nu-voor-het-bestuur/

Online borrel

Aankomende donderdag (30 April) organiseren wij een online borrel!
Zo kunnen we na een gekke maand weer even bijpraten. Wij kijken er al naar uit en hopelijk jullie ook.

meet.google.com/ddw-rwez-enc

Solliciteer nu voor het bestuur!

De selectieprocedure om een bestuur voor het komende studiejaar te vormen is geopend! Ben jij degene die BSKA naar nieuwe successen zal leiden? Twijfel niet! Lees meer over de te vervullen functies op onze website: http://www.bska.nl/functieomschrijvingen-bestuur/

Naast de selectieprocedure om een bestuur voor komend studiejaar te vormen, geeft de sollicitatiecommissie bij deze ook het startsein voor haar zoektocht naar een nieuwe Raad van Toezicht (RvT). De RvT richt zich op controle en advies van en aan het bestuur en andere organen van BSKA. Dat doet zij bijvoorbeeld door met het bestuur mee te kijken als zij grote beslissingen moet nemen die de verenigingsfinanciën raken, of als er vanuit een overkoepelende, enigszins op afstand staande rol gekeken moet worden naar de organisatie van commissies of de regels binnen de vereniging. Normaal gesproken vervult de Algemene Ledenvergadering deze rol. Omdat deze vergadering in de praktijk echter maar twee tot drie keer per jaar bij elkaar komt, biedt de Raad van Toezicht gedurende het jaar uitkomst als controle en advies in de dagelijkse gang van zaken nodig is. Interesse? Lees meer over de Raad van Toezicht op onze website: https://www.bska.nl/raad-van-toezicht-rvt/

Solliciteren voor het bestuur en de RvT kan door je CV en motivatiebrief op te sturen naar sollicitatiecommissie@bska.nl. Houd, indien je solliciteert, vast dinsdag 12 mei (17:30-20:30 uur), woensdag 13 mei (15:30-20:30 uur) en donderdag 14 mei (17:30-20:30 uur) vrij. Dan vinden de sollicitatiegesprekken plaats.

Sollicitaties bestuur

Op 13 april opent de sollicitatiecommissie de selectieprocedure om een bestuur voor het komende studiejaar te vormen. Wil jij je vanaf september 2020 tot en met augustus 2021 inzetten voor BSKA als (vice)voorzitter, secretaris, penningmeester of algemeen bestuurslid promotie en vooral heel veel leren over het besturen van een veelzijdige vereniging? Ga dan vast aan de slag met het opknappen van je curriculum vitae en stel een motivatiebrief op! Eerst meer weten over deze functies? Lees alvast de functieomschrijvingen op onze website: http://www.bska.nl/functieomschrijvingen-bestuur/. Tijdens een bestuursjaar bij onze vereniging vergroot je op ontzettend veel gebieden je vaardigheden. Leer leiderschap tonen, verantwoordelijkheid nemen, duidelijk communiceren, netwerken en heb bovenal plezier!
Solliciteren kan door je CV en motivatiebrief vanaf 13 april op te sturen naar sollicitatiecommissie@bska.nl. Houd, indien je solliciteert, vast dinsdag 12 mei (17:30-20:30 uur), woensdag 13 mei (15:30-20:30 uur) en donderdag 14 mei (17:30-20:30 uur) vrij. Dan vinden de sollicitatiegesprekken plaats. Schroom overigens niet om contact op te nemen met de commissie, bestaande uit Sabine Bruijne, Dion Arendse en Pepijn Gutz, als je vragen hebt naar aanleiding van dit bericht.